Принципи оргнізації профільного навчання

     У концепції профільного навчання у старшій школі визначено такі принципи профільного навчання:
 диференціації (розподіл учнів за рівнем освітньої підготовки, інтересами, потребами, здібностями і нахилами);
 варіативності, альтернативності й доступності (освітніх програм, технологій навчання і навчально-методичного забезпечення);
 наступності та неперервності (між допрофільною підготовкою і профільним навчанням, професійною підготовкою);
 гнучкості (змісту і форм організації профільного навчання, у тому числі дистанційного; забезпечення можливості зміни профілю);
 діагностико-прогностичної реалізованості (виявлення здібностей учнів з метою їх обґрунтованої орієнтації на профіль навчання).

Немає коментарів:

Дописати коментар